Wegwijzers Yoast

Toen onze zeer gewaardeerde klant Yoast (het bedrijf dankzij wie onze websites beter vindbaar zijn) besloot het vijfjarig bestaan van hun bedrijf te vieren door een conferentie te organiseren (YoastCon), hebben we samen met hun eerst een inventarisatie gedaan op basis van de volgende vragen:

  • Wat voor mensen bezoeken dit evenement? (om goodies / gadgets voor te bedenken)
  • Hoeveel mensen worden er verwacht? (oplage is bepalend voor de mogelijkheden, plus noodzakelijk voor facilitaire producten als lanyards etc)
  • Hoe ziet de locatie eruit? (we hebben deze samen met enkele mensen van het Yoast team bezocht, om de aankleding van de locatie van buiten en van binnen te bepalen)
  • Wie werken er op het evenement? (er was bijvoorbeeld een verschil tussen de horeca crew en de eigen crew, die o.a. website tips gaven)
  • Zijn er budgetten voor bepaalde onderdelen van dit evenement?
  • En tenslotte een open gesprek om de speciale wensen vast te stellen (is er een VIP area? is toegangscontrole nodig? consumptiemunten? enzovoorts)

We hebben daarna voor YoastCon het hele event aangekleed (o.a. wegwijzers, beachflags, doeken naast de schermen etc), gadgets voorzien die uitgedeeld werden aan de bezoekers, en ook de crewkleding verzorgd.